Известие

Collapse
No announcement yet.

Щракащи водачи на врати.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Поздравления за упоритостта.

    Дано този път стане.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #17
      Ако пак се разщтрака:

      http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...90659&_sacat=0

      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Comment


      • #18
        Такаа,стана ясно вече,че с почистване,миене,баене и смазване нищо не става,а проблем има и понеже не се отказвм,днес пак си играх,докато не локализирах къде се крие той-проблема.Цялата работа е в износване на отворите в черния корпус.Отвора от 17мм беше на елипса на 17,5мм...от тук и чукането идващ от луфта.Направих нови буталца на ф18мм(в минус някоя стотна),райберовах отвора също на 18,напаснах нещата и воала...тишина и спокойствие.
        Гаранция,че ще изкара дълго.
        Attached Files
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #19
          Колега, от къде си? И би ли ти се занимавало да направиш така и един заден водач? Разбира се безплатен обяд няма

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от yanislavv50 Покажи съобщение
            Колега, от къде си? И би ли ти се занимавало да направиш така и един заден водач? Разбира се безплатен обяд няма
            Далечко съм ти,транспорта ще ти стъпи на чисто нов или поне на читав втора ръка...а иначе на драго сърце...работата не е нищо особено,даже е приятно...аз си играя щото съм темерут.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #21
              Е, браво на теб.

              Достатъчно упорит си да разнищиш откъде идва проблема и да го решиш.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #22
                Извода е - почне ли да пука - ползвайте линка, който съм дал по горе. Или Унди да почва бизнес с рециклиране.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #23
                  Ремонтен комплект Браво колега!
                  CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                  Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                  Comment


                  • #24
                    Оправих и задните....изведнъж започнах да ги чувам и тях,спрямо предните.Този път не вадих плъзгача,понеже трябваше да вадя щифта на пантата,а и прецених ,че не ми пречи.Сега райберовах машинно,та хептем стана перфектно.
                    Attached Files
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #25
                      Точно така си реших проблема и аз. Пукаха и четирите врати. При замерванията, които направих, елипсата в отворите беше 0,2 mm, но пък тези жълтите водачи (фиксаторите), имаха от 0,8 до 1mm елипса. Не съм райберовал отворите, само направих нови фиксатори от полиамид на ф17 mm. Няма никакъв шум след това при отваряне на вратите...като нови са.

                      Иначе онова упражнение с гресирането и аз го играх няколо пъти преди да ги ремонтирам.
                      Качвам едно чертежче, за тези които имат проблема и не им се дават 70+лв за нов механизъм

                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Интересно,че при двама ни износването е в различни детайли.При мен фиксаторите бяха на елипса около 0.1мм ,но определено отворите в корпуса бяха много зле ,както казах от порядъка на 0.5мм ,което си е луфт.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #27
                          Да, забелязах, че при теб е повече в отворите. За това е добре, колегите, които разглобяват в бъдеще, да замерят и отвора и фиксаторите и да преценят дали ще минат без райбероване. При мен се получи без обработка на отворите. Гресирането решава проблема временно, защото греста запълва точно тази хлабина, която се получава между износените детайли, но това е краткотраен ефект.
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD

                          Comment


                          • #28
                            ttps://www.youtube.com/watch?v=DK78bUlvChc
                            колега оправих си 2те предни врати така със смяна на втулките благодаря ти , но за задните ограничители свалят ли се корите на вратите ?
                            Last edited by vernibgs; d.m.y г., 11:27.

                            Comment


                            • #29
                              Свалят се корите ,след това и говорителите и през отвора им се вадят ограничителите.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #30
                                За колегите от Бургас, а и не само. Проблемът се решава с изработването на 8 бр. полиетиленови втулки при стругаря зад "Тих труд"/примерно/ на цена 35 лв. Ако се налага, с една бургия 17.5 мм или 18 мм, разпробива на ръка и отворите, защото обикновено се получава елипса. Обилно грес, монтаж и тишина
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm, Alfa Romeo Arna 1.2, Alfa Romeo 156 2.4 JTD ex, Alfa Romeo GTV 2.0V6 ex,Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex, Alfa Romeo Sprint 1.5 ex, Alfa Romeo Arna 1.3 ex, Alfa Romeo 155 1.7TS ex, Alfa Romeo 156 1.8TS ex

                                Comment

                                Working...
                                X